אודות המוסד

אוניברסיטת בר-אילן

ביה”ס לעבודה סוציאלית, היחידה ללימודי המשך נועדה להרחיב את הידע התאורטי והיישומי של המשתלמים בתחומים השונים ולספק להם כלים ושיטות התערבות שיסייעו להם בעבודתם. כדי להגשים מטרה זו היחידה פותחת את שעריה לאוכלוסיות מגוונות, רובם עובדים סוציאליים, ומציעה מגוון רחב של תכניות וקורסים מבחינת התכנים ומשך הלימוד. היחידה מרחיבה מידה שנה את היקף פעילותה, מקיימת קשר הדוק עם אנשי השדה וקשובה לצורכיהם.

תכניות וקורסים רבים מיועדים לעובדים סוציאליים, אולם לא מעטים מיועדים גם למטפלים מתחומים אחרים, כגון פסיכולוגיה, חינוך, טיפול באומנות, סיעוד ומדעי ההתנהגות. היחידה מציעה תכניות תלת-שנתיות, דו-שנתיות, קורסים שנתיים וסמסטריאליים. כל הקורסים מאפשרים לצבור נקודות לגמול השתלמות ולרמות המקצועיות ( בכיר, מתקדם, מומחה ). נוסף על כך היחידה קולטת תכניות חסות מחוץ לכותלי האוניברסיטה ומקיימת ימי עיון וכינוסים בנושאים שונים.

כמה מהקורסים המובילים והיחודיים של היחידה ללימודי המשך הם אלו: תכנית דו-שנתית לטיפול בילדים ונוער, תכנית דו-שנתית לטיפול מיני, תכנית דו-שנתית לטיפול זוגי ומשפחתי, תכנית דו-שנתית להנחיית קבוצות, תכנית לניהול בתי אבות, תכנית תלת-שנתית לפסיכותרפיה בגישה פסיכואנליטית, תכנית תלת-שנתית לפסיכותרפיה קבוצתית, תכנית לטיפול במשחקים, תכנית להפרעות אכילה ועוד.

פרטי המוסד:

Dine with Wine

מנהל

גב' חנה סומך

איש קשר

נורית כספי

מיקום

רמת גן תיבת דואר 5290002

טלפון

03-5318211

פקס

03-7384043

דוא"ל

rachelcohen@acft.org.il

אתר

https://www.biu.ac.il/soc/sw/hemshech/sponsorships.html

שונות

תקנון